Thursday, December 16, 2010

~mimpi terbaik~

Biar betul??. Cara nie memang betul2 berkesan. Baru je tadi buat arobik, sekarang dah kurus..ramping lagi tau..hahaha..jangan jeles tau!!. Cantiknya aku. Tak puas betul pandang kat cermin yang kecik nie..rasa macam nak beli cermin sebesar pintu je..boleh lah tengok satu badan aku nie puas2. Lepas nie boleh lah cari baju yg macam tu..ermm..yang macam nie pon boleh lah. Lepas tu g spa..lepas tu ape lagi wat catwalk la..haha..Bangga betul..walawehhh!!!..seronok2..”

----> ciss!! mimpi rupanya. Ini mesti sebab aku wat arobik sebelum tidur tadi pas tu sampai bawa kat mimpi..hampeh tol. Ingat kan betul2 kurus tapi bile bangun tidur..tengok je cermin..ermmm..gumuk lagi..tak berubah ponnn!!!!..itu lah niat tak baik. Itu yang Allah realisasikan impian aku dalam mimpi je..Cube aku niat kerana Allah. Niat nak jaga kesihatan. Mesti Allah makbulkan ( amin..harap2 lah Allah makbulkan ). aku kena cepat2 tukar niat nie.

PENGAJARAN buat aku :

      1. Lain kali niat kerana Allah. Buat apa2 pon kerana Allah. Kite nak masuk tandas pon ade doa. Lagi lah nak buat benda lain. Niat kena betul bukan nye niat yang bertujuan untuk kena maki..huhu
      2. Jangan bangga diri/riak/takbur dan seangkatan dengannya. Padan muka aku baru je mimpi dah nak bangga2..huhuhu..Ya Allah ampunkan dosa hamba mu ini.

No comments:

Post a Comment