Tuesday, December 14, 2010

~P.U.T.E.R.I.J.A.M.E.E.L.A~

         Bermula lah episod bagi blog P.U.T.E.R.I.J.A.M.E.E.L.A . P.U.T.E.R.I.J.A.M.E.E.L.A bukan lah nama aku yang sebenar pon. Aku ni bukan lah dari golongan darah kerabat diraja. Tapi aku adalah salah satu puteri yang sentiasa bertakhta di hati emak & ayah aku. And for your information,aku adalah puteri yang paling comel dalam keluarga aku ( aku dah tanye mak ayah aku..diorang pon setuju dalam terpaksa..huhu).                
           Aku mula excited dengan nama P.U.T.E.R.I.J.A.M.E.E.L.A semasa aku ambil subjek Arabic Language dan Arabic Language for Pre-School. Lepas je balik dari class,aku sibuk na tanye Hadila Hadzir a.k.a Ano.( itu pon kalau dia still ingat..hehe) “Apa maksud Jamil?” dan dia dengan begitu sopan menjawab, “Jamil tu maksudnya hensem. Ciss beriya beli kamus tapi tak mau tengok”.hahaha..kan dah kena setepek kat muka aku. Dasar pemalas tol aku nie!!!. tapi nak buat macam mana,cara tu lagi senang & jimat masa dari tengok kat kamus..hehehe..kalau dah maksud nama Jamil tu hensem, Jamilah mestilah cantik kan3..and start dari tu aku suka nama Jameela. Tapi itu bukan lah nak cakap kat dunia yang aku ini cantik, aku hanya sekadar mensyukuri pemberian Allah..hehehe..walaupon aku tak cantik tapi aku comel..haha..syok sendiri tol aku nie..tapi pape pon.. Thank you Allah sebab anugerahkan aku dengan wajah yang comel.
              Untuk nama Puteri itu aku saja2 je letak bagi tambah sedap ckit di dengar..sedap kerr?..hahaha.Okey lah, untuk blog aku ini,aku harap dapat memberi manfaat kepada dan kepada yang sudi membaca(errmmm..tu pon kalau ade..) secara tidak langsug mahupon secara langsung. Kepada yang sudi baca post2 aku nanti terima kasih banyak2.

2 comments:

  1. hadilah lah bukan hadila...haha!yelah...ko mmg comel..n sedap..haha

    ReplyDelete
  2. ala lupe H je kot..bunyi tetap same kn3..hahaha
    thanks la puji aku comey..jap lagi ko mesti puji aku cantik..astrafirullah alazim..baru je taubat td..xmo bangge2 diri dah..hehe

    ReplyDelete